td icha check matriks tp x dpt la.. hurm actually mcm tkut nk msuk matriks.. tp sebab tgk rmai yg excited.. so icha pown excited gak la...tp x dpt la plak.. sedey sgt.. hurm.. maybe x da rezki kowt.... sabar jerk la.. maybe nie dugaan.. x pela maybe icha akn brjaya at tmpat lain.. tp hope x da la owg nk pndg rndah at icha coz x dpt matriks.. x dpt matriks x brmakna x boley berjaya... chaiyok2 icha.. u can do it.. allah tntukan rezki icha at tmpat lain kowt.. hurm... so kpd yg x dpt uh.. jgn sedy2 kay.. kite wat rayuan... lau x pat gak.. maybe rezki kite at tmpat lain.. don worry.. at mna2 pown kite boley berjaya... asalkan kite berusaha.. congrates kpd yg dpt matriks n kpada yg x dpt jgn sedy.. rezeki ada di mna2 shaja..
p/s : jgn pndg rndah pada yg x pat matriks tao.. kiteowg pown boley berjaya... ^_*
love,icha....
Wednesday, April 27, 2011
Monday, April 18, 2011
letih...
tah nape.. sejak dua menjak nie.. da jerk yg nk cri pasal gan icha.. tah pe yg x puas aty tah.. icha rsa icha x da ggu owg.. icha x prnh skit an aty owg.. mla2 at fb.. skang nie at fon icha plak.. mna yew dpt no pown icha x tau.. ugut icha mcm2.. yew kta yew tau sume pasal dri icha.. ei stalker tol.. cpe la owg uh.. takut pown da.. tp sebab yew da kacau privasi icha.. icha x tkut lngsung at yew.. icha cuma nk nasihat at yew.. tlg la sedar dri uh.. x yah r nk ugut2 ank dara owg.. x pasal2 kang lebam bdn.. thats all..dan lawak anda uh sgt x klakar...
love,icha..
love,icha..
Sunday, April 17, 2011
hoping...
my hope is still on.. n i don't no y??... hard to let it go... really need moon n stars right now.. :(
love,icha..
love,icha..
sparkles n twinkles...
mlm nie bulan cantik sgt2.. suka tgk bln n bintang co ia wat an jiwa icha tng jerk.. mslh pown rsa cm x da jerk.. tp tringt plak kngan2 dlu.. rinduunya... hurm.. :( x sangka icha da lpas zaman prsekolahan.. rsa cm skejap jerk.. mcm2 yg icha blaja tyme sekolah.. n icha sgt2 appreciate n sygg membe2 icha.. without them maybe i can't be like who i am now.. icha pown syg sgt2.. at family icha.. dyeowg la harta icha yg sgt brnilai.. icha bersyukur sgt2.. tqsm for what u all have done for me... always smile kay.. :)
love icha.. :0
love icha.. :0
Thursday, April 14, 2011
i love you...
LOVE YOU ! Hari nie hari I LOVE YOU sedunia ! Copy & paste pada 10 orang yang awk sayang , saya sekali ! If awak dapat lebih kurang 5 kan , awk seorang yang PENYAYANG tauu . I LOVE YOU
❤¸.•*""*•.¸❤ ❤¸.•*" "*•.¸❤❤¸.•*" "*•.¸❤ ❤¸.•*" "*•.¸❤ ❤¸.•*" "*•
love,icha....
Wednesday, April 13, 2011
sweet...
da lma icha x lepak gan ibu n abh wk2 ptg.. smalam lpas jmput abh n along icha dri keje.. icha n kak lang bsuh keta..(keta da comot gle) hehe.. best sgt.. mla2 abh tgk jerk(jd mandur) then pas2 icha n kak lang buli abh.. hehe abh plak yg kna basuh keta.. hehe siap vakum skali... hehe icha da seekor kucing putih nma yew.. pas abh da abiz vakum keta abh ambik putih vakum yew plak.. hehe then abh kurung dye dlm keta.. cuak putih.. mrayau2 dye dlm keta cri jln nk kuar.. hehe last2 icha kuar an putih.. pas2 ibu wat air.. kiteowg pown mnum la ptg sma2.. best sgt... hehehe...
love,icha....
love,icha....
out..
smalam icha kuar gan ibu n akq icha g bli brg skit.. after bli brg icha n akq g bli wafer.. ei almaklumla da lma x mkn.. hehe tp an tukang wat wafer uh gedik + prasan cntik.. mnyampah tgk dye.. tah pape tah.. nk bli prisa coklat tp da abiz so bli la prisa strawberry.. tp an wafer uh jd x sdap coz strawberry uh trlampau byk.. loya rsanya.. hurm cdey2.. tp x pela.. at least dpt mkn gak hehe..at kdai uh icha nmpk tuan kdai uh nk cri pekerja baru maybe sebab tuan kdai tau kowt yg pekerja dye uh gedik n suka mnghilgkan dri ... dye an x jga kdai n ska mlepak at kdai owg lain.. time icha nk bli pown nk kna tggu membe kdai sbelah g cri dye.. nma sdap tp prangai ei.. sabar jerk la.. hehe.. ops.. sowiela lau trasa.. hehe im sorry... !!!
p/s : kpd yg mnjga kdai n mkn gji uh jgn la main2 or mrayau.. lau nk mrayau or mlepak x yah r keje.. hehehe..
love,icha....
p/s : kpd yg mnjga kdai n mkn gji uh jgn la main2 or mrayau.. lau nk mrayau or mlepak x yah r keje.. hehehe..
love,icha....
Monday, April 11, 2011
changing...
hello.. hurm after a long journey.. i learnt a new thing.. thanks to my bff + big bro muhd firdaus... tqsm.. :) i finally realised how many more i have to wait for something from my past and it not sure.. until i become OLD..?? hurm i realised i have to move on n live a new life.. eventhough it hard 2 do it but i will try.. now i want to focus more on my study n life. n i dont want to make my life suffer n i want to say sorry to someone that truly love me but i cant accept his love.. im sorry because i have disappointed u.. hope u will move on n we will still become good friends..!!!!. to someone that hard for me to forget u.. thanks coz love me before... i have to accept the fact... thanks to all my friends that never stop to change me to become a good girlz... i love u all so damn much.. thanks coz u all have make me realised many thing in my life... now i will try to be a brave n never quit.. i will face the challenge...thanks to all in my life.. especially my parents n family.... now i will become a NEW PERSON... hope we all will still be brothers n sisters n success in our choice.. never lost hope kay coz hope is everywhere in our life.. n we have each others to back we up n to share our problems.. lastly im sorry n dont lost contact kay... my big familly in SMK LUKUT@YAM TUAN RADIN.... :)
love,icha..... :)
love,icha..... :)
hurm
only me who loved him but he??
hurm puzzled with this situation..
feel really bad n stupid..
i feel like stalker..
what am i hve 2 do..
help me...
love,icha
hurm puzzled with this situation..
feel really bad n stupid..
i feel like stalker..
what am i hve 2 do..
help me...
love,icha
Sunday, April 10, 2011
if....
if we loved again.. i swear i love u right..
if we together again.. i promise not so jealous..
if we together again i will loyal to you,,
all this if we be together again..
and i only can juz hoping... if we be together again..
love,icha...
if we together again.. i promise not so jealous..
if we together again i will loyal to you,,
all this if we be together again..
and i only can juz hoping... if we be together again..
love,icha...
Friday, April 08, 2011
miss u
miss my family.... (tyka,syima,syafa,iela,asz,sheer,una,diana,niena,moon,bund,shah,shakirin,alip,apar,famie,syukri, n sume kwn2 ku yg x dpt nk aq sebot an.. sowie......) miss kowg sgt2.... membe2 skolah rendah,membe fb n sume yg mngenali sy..... syggg kowg...... :)
love,icha
love,icha
x tau...
u are my everything.. u r da best thing happen in my life..u make me discover something new in my life..u have make my life change.. n when da time past by i just realise that i cant 4get u n how stupid am i left u before.. if the time can go back i will never trust what people said.. hurm im sorry...how i wish i could be like before.. n how i wish i can be happy juz like dayob n danny... sweet... :) anyway thanks 4 everything that u have done..
love,icha
love,icha
old fwenz....
ary nie ary operation my old bestie.. thank god.. she survive.. im really glad.. alhamdulillah.. n now she so happy coz hher boyfie keep her accompany.. so sweeeeetttt... jealousnya... she can be wif da one she love.. hurm i?? i dont now.. maybe until end im just waiting... waiting for someone that i really love from da first day i know him.. until now i never 4get him.. he is da one..!! hurm i cant do anything.. just hoping... n wait.. :(
love,icha..
love,icha..
Subscribe to:
Comments (Atom)